Klaga lagom kisse katten

Jag hade juh jätte mycket som jag hade tänkt skriva här, men klockan är snart 11 och min hjärnkapacitet är typ sisådär 0.75 något…


 men jag va iaf med Fia i helgen och det var skojs ^^ hrm.. ska se hur mkt jag minns x) i lördags så va vi på stan. Var mysigt :) fast jag ogillar att maestro kort inte funkar på bussen.. okej så drygt va det inte att gå från draggen men endå.. x) man måste juh få klaga lite ;) jag måste typ skaffa en bandspelare eller något för jag glömmer alltid bort alla klockrena citat som Fia drar
fia, men ni som känner henne vet hur bäst hon är ^^


Sen skulle vi vänta på bussen men den kom aldrig så då klagade vi lite till xD då kom vi in på det där mysiga samtalsämnet som jag förövrigt hade med min mysiga klass :)Killar är mesiga! För finns det egentligen någon kille som följer det manliga idealet?

Hrm.. få se söndag. Aha! Idag ;)

 Vi skulle egentligen fara och kolla på Aikido men vi bangade ur.. så vi for till H & J & M och käkade tacos. Sen spelade vi Spank The Monkey
the monkey haha , Sånna spec spel spelar man bara hos H & J x)

Någonstans där emellan så hann jag och Fia gå till Maxi och köpa hårfärg.. jag surar lite till över att dom bytt ut min färg :(
så hittade vi en hund :O isch stackars :(
shepDen såg ut som en shetland sheepdog fast hel orange.
men den va lite för skygg för att vi skulle kunna fånga in den så sprang den iväg mot CH och ja.. det va bara konstigt.. det slutade iaf med att vi inte följde efter den utan vi ringde till polisen och berättade istället.


 Sen gick vi till maxi och ja HAHA jag trodde jag skulle garva ihjäl mig. Vi gick helt vanligt och så sa Fia något jag började skratta som vanligt men så avbryter hon och ba Fia säger med super seriös röst;
- Du..Du vill nog inte få mig att skratta nu.

Åh jag kom äntligen på ett citat.

Fia går förbi myra(en katt) : hej , kisskiss
Myra kollar tiggande på fias tacochip
Fia: Vah? Ne du får ingen mat jag tänkte bara vara allmänt trevlig och ja … på dig.. tänkte jag säga..



Jag hittade faktiskt ett par skor på dinsko :) skor  dålig bild... dom va ganska mycket finare stylade.

fiafinfiakort


Från oss snyggingar till alla glada och blivande glade typer.
Chill out.



P.S Det är endå inte överskattat .. jag menar liksom hallå x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0