Lillan vill ha Lussebulle!

bulle


Okej sorry, men jag har lussebulle cravings :O

 Den som kommer hit med en lussebulle är bäst,sötast,snällast och ska få minst en kram!



Jag måste plugga, Rk prov imorgon..igen..måste skriva samhällsgrejen idag .. men det lär juh inte ske.. får göra det imorgon istället... Drygaste no lektionen idag x)


åååh btw jag är inte kort! spätta är föresten en fisk! jag hatar vatten så jag är nog ingen fisk! vad sägs om skogsmus? ekorre? rödtopp kan jag leva med x) men jag är juh endå 1,63!  de är typ medellängden :O

Jag är inte kort!

Jag är liten och söt..
ythihi
Thihih..


glöm inte ..lussebulle..nu!
 
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811181255187645&a=1&

Vågar du testa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0