Mörker

Det var mörkt när skolan slutade :O Lite läskig tanke endå x) star det är typ kväll när man far till skolan och kväll när man far hem igen ..

Isch! vi hade trippelboll på idrotten igår, Det va iof grymt roligt x)  men jag sträckte mig och fick en massa gympaskrapsår :( nohear
så idag gnällde jag en massa och så .. x)  men som tur va så var det inte en så jobbig dag idag :) Vår svenska lärare kom tillbaka och tur va de ;P haha ne men hon är bra :) så satt vi och löste korsord på svenskan. Gjorde inget vettigt what so ever på matten x)  Ne imorgon blir de spanska prov så nu måste jag plugga ..usch x(

Pernilla  : Robert..? ..Färgar du håret?
Tanja: hahahahahha vah?!  x) mest ovärda frågan xD
Pernilla: hhahahahah  ne
Tanja: Jahaaa! frågade du mig x) ?
Pernilla : ja xD hahahah


sova åååh jag vill mysa :]

Vad glad jag blir att de finns lycka kvar i världen :D

kopp
Det är när jag sitter här med min tekopp,
Det är när jag åker buss påvägen hem,
Det är när jag måste hoppa av bussen två hållplatser före din,
Det är när jag vaknar mitt i natten och inser att jag måste sova 4 timmar till,
 Det är när någon stöter på mig och jag bara känner för att spy,
 Det är när jag ser dig och inte säger hej,
Det är när jag ser dig och mina ben inte orkar stå
 Det är när jag går på den vägen som vi gick på en gång,
Det är när jag sitter på den bänken som vi satt på,
Det är när jag ler
 Det är när jag gråter,
Det är när jag minns,

Det är när jag försöker glömma,
 Det är när jag andas,
Det är när jag sitter,står,springer eller faller ihop
Det är varje sekund då du inte håller om mig...
Det är då jag saknar dig..



är det okej om jag saknar dig?

Kommentarer
Postat av: Rebecca & Emelie

Vilken fin blogg du har, kul att läsa :)

Hit kommer vi absolut komma in igen!



Kolla gärna in våran fotoblogg o säg vad du tycker

Vi älskar kommentarer så skriv gärna en! :D

2008-11-07 @ 11:03:31
URL: http://overallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0