NonStop i hjärnan

Illa Illa x)  aja nu har jag iaf vald Afghanistan och konflikten som pågår där :) Valles dotter kom förbi och hon läser tydligen statsvetenskap! :O tur jag har eller vad!  så jag fick typ all fakta jag behövde, men jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska börja.. eller vad som ska va med,skrev ett mail till läraren och tydligen så har vi fått ett papper x) har det väll i skåpet så jag får väll kolla imorgon :)


Har förövrigt inte alls gjort något vettigt idag, om man bortser från samhällsgrejen ( då va jag juh duktig )  Jag har ..precis som igår x) fastnat vid sims :O mitt senaste mästerverk..

ma

Fattar inte att jag pallade att sitta typ 2 timmar vid datorn non-stop :O nin

Ja nu tyckte jag att jag var extremt rolig ...



Min handled är alldeles varm , och den där lilla röda grejen är inte så snäll mot mitt finger x)  men jag kan inte använda den där plattan :O x)


Tips för  alla er med julklapps ångest: http://www.coolstuff.se

bcxs
Varför inte en Radianka ---eller en-----Blåsapa----------kanske lite --------Snö?
 



Come what may - Nicole Kidman and Ewan McGregor


Listen to my heart can you hear it sing?
Come back to me and FORGIVE everything!
Seasons may change winter to spring
But  I Love You, til the end of time









Kommentarer
Postat av: Ida

Duuu,kan säga att jag inte på långa vääägar är klar! ska sitta ikväll/inatt och göra klart det. :) Vi har förresten ingen rk imorgon! :):):):)

Jag fick åka bil ; )

2008-11-24 @ 08:59:41
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0