Försov dig och vakna på rätt sida!

Helt okej dag idag faktiskt :) Heeeelt okej B) Först försov jag mig och var trött x)

och usch så jobbigt det var att åka buss, ska aldrig mer ta 7:53 bussen :O  den va smockad! sen var det spanska och håltimme de var väll som de brukar vara,

men sedan hade vi natur och eftersom jag skall fara bort på fredag så stannade jag kvar och snackade med läraren. vi hade lunch direkt efteråt så jag tänkte väll surt att dom andra går men jag hittar dom väll i matsalen, men nehe du!  för när jag kom till skåpen så stod dom där och väntade :D sötnötar! jag blev superglad ;D det va nog ingen stor grej egentligen men sånna där småsaker som händer varje dag gör mig glad :)

http://www.youtube.com/watch?v=l0AFNSWIijs

Länken är en supersöt muchabelly som alltid får mig att le :)



Sen blev dager bara bättre ^^  for till stan med Cristine och köpte lite kläder :D

ortaa 


bl.a. en skjorta, dock så är den lila och inte blå x)  men typ så ^^  och en tröja som det tydligen är en ängel på men de såg juh inte jag :O  men de funkar endå så ^^

Får väll se hur resten av dagen blir ;P

Don't worrie be happy.

Ta vara på tiden du har.

Carpe diem




Kommentarer
Postat av: Simon

Min lillasyrra hade värsta sjuka kommentaren när hon såg den här bloggen... Hon frågade "har du börjat med World of Warcraft, Simon?" xD Hon tyckte att skjortan liknade en gubbe med litet huvud och stora muskler xD Jag sa bara att hon skulle skaffa bättre glasögon ;)

2008-11-25 @ 20:53:54
Postat av: natalie

vi kmr sakna dig på fredag, buhu :(

2008-11-26 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0