ookeej... en förklaring?

hrm.. och så har jag varit så där sjukligt aktiv på sistone så jag vet inte vad jag ska ta mig till alltså... Dra mig baklänges från datastolen ner i snön alltså! shit! .. peuwh! jobbigt läge för mig! ... O.O....

Shit vad jag skämtar.. för mig själv här vid datorn efter 3 timmars plugg i pyamas... jag måste vara trött eller något... .ÖHm.. Ja.. till saken..

Jag läste här nyss våran blogg.. min och tanjas alltså.. den här.. och jag insåg en grej... Hur jävla svårt det måste vara att förstå våran humor eller överhuvudtaget vad vi skriver om här?!... för som alla har märkt så skriver jag itne så ofta.. men tanja.. . Dra mig baklänges från datastolen ner i snön alltså! shit! .. peuwh! jobbigt läge för mig! ... O.O....
Men iallfall.. vi två skriver om våran dag eller om våra tankar(precis som alla andra bloggare i hela världen)... det enda som är skillnaden mellan våran blogg och alla andras blogg är att vi lyckas omedvetet kryptera texten.

Jag menar alltså att vi skriver bara så att vi förstår?.. så jag är mycket fundersam över ni som läser våran blogg(och aldrig kommenterar, men det är lungt jag och tanja tröstäter med ett paket kakor och kinapuffar! det är lungt jag lovar! döm inte er själva för hårt nu alltså) förstår ni något över vad vi snackar om?

Jag har nämligen aldrig tänkt på det för att jag själv sitter och tänker jaha så tanja sitter och snackar om äpplen med jordgubbs smak nu igen när det egentligen står hej det är fint väder idag!  Men idag! när jag läste en av tanjas gamla inlägg och säkert mina också om jag skulle ta mig tiden och ens försöka hitta mina föredetta inlägg i denna blogg så förstod jag INGET av vad tanja hade skrivit!?.... Dra mig baklänges från datastolen ner i snön alltså! shit! .. peuwh! jobbigt läge för mig! ... O.O.... .. Absolut inget?! .. Konstiga var att Mitt namn stod överallt och en massa citat tecken! men jag kan helt klart minnas att jag aldig sagt eller gjort något liknande.. Så antingen har Tanja drömt en massa, jag har fått en smäll i huvet eller så är det faktiskt så att vi skriver så krypterat så att vi knappt vet själva vad vi sitter och skriver om?

. Dra mig baklänges från datastolen ner i snön alltså! shit! .. peuwh! jobbigt läge för mig! ... O.O.... Jag tror jag har kommit fram till det att vi skriver så komplicerat att vi inte förstår(ok det är typ bara Tanja som fattar i slutändan med tanke på att hon faktiskt skrev det men endå...)  själva vad vi skriver...

Men detta ska inte bli en dålig grej för det! .. jag ska iallafall försöka skriva lite mer utförligt och förklara för er vad som händer eller hur jag tänker(OM DET GÅR UTAN ATT NI BLIR LESS PÅ MINA 3 ½ ROMANER) och så ska jag be tanja också försöka skriva så att åtminstonde jag förstår inläggen.. självklart är prio nr 12 också att ni ska förstå... :)
Nej, för att skapa ett bättre samhälle så ska alla förstå!  :D

och nu hade jag egentligen tänk att skriva jag borde få applåder för att jag skrev så kort idag.. men... . Dra mig baklänges från datastolen ner i snön alltså! shit! .. peuwh! jobbigt läge för mig! ... O.O....

Vill bara kommentera så att ni ska ha en någonlunda normal syn på mig i framtiden efter mina korkade inlägg:
Det har snöat! :D och det är jätte mysigt! Jag hoppas att det inte försvinner nu! ^^ Låt snön vara kvar över hela julen!

Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0