skillnaden är att jag brukade älska de..

 - men oj! :O  vad konstigt?!
- ... ja jag brukar vara konstig.. skillnaden är att jag brukade älska de...



Rättskunskaps prov idag :)  gick rätt så bra, var JÄTTE nervös :( nervös
så jag gjorde fel på en grej så ngt MVG får jag kanske glömma..  men VG iaf.. kan man juh hoppas på.. Köpte nya skor x) bäst att ha 35 ½ iu strlk då funkar barnskorna med ;) hittade tyvär ingen bra bild men den här får duga ;)

inte

Det är mycket kaos.. allt är kaos.. stackars människor som lider och plågas.. stackars alla dem som gråter.. Stackars alla sår som blöder..  det gör ont i mitt hjärta av att veta att det finns så mycket sorg i världen..  men jag får väll börja där jag kan och om alla gör sin beskärda del så ska det nog kännas bättre någon dag.. man kan juh alltid försöka :)

hope


Mina vänner säger vakna upp Och sluta tänk på det Men vad vet dom, nu är nån annan än jag närmare Livet innan det kunde jag, utan och innan Jag kunde haft det så för alltid Och jag hatar att jag älskar dig Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0