Du är inte dum, du använder bara hjärnan lite sällan ibland.

What if you did NOT care..tjockisar



HejHej..   Jag är tydligen ledsen..fast jag tror inte de.. eller asså.. hrm.. men jag får nog be om ursäkt :S jag vet inte varför jag är såhär .. de är inte meningen att göra folk oroliga.. men jag kan som inte förklara det... jag menar jag önskar att man alltid kunnde älska sig själv och vara glad, men så är juh inte fallet..  men trotts alla motgångar så tror jag endå att alla vi virriga tonåringar någon gång får koll på saker och problem ;P  aja nu blire plugg..


dunno

Men no worries..
Jag är juh som jag är och det går över.
..
Det måste det göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0