21:22 torsdag

Tror du på gud? eller ödet kanske?

Jag tänkte faktiskt att jag skulle sluta tro på den där gubben på molnen finns nog inte     men de funkar juh som inte riktigt så enkelt.. för jag kom juh också fram till att om jag inte tror på ödet , så är jag alltså knäpp. Allt som har hänt och allt som händer idag skulle då bara vara inbillning och vem vill tro det om sig själv  x) så jag tror nog på ödet.. att allt händer av en anledning.
.
är ett enda stort pussel
Att det är meningen att jag ska vara här.



Igår så for jag till M för att plugga, Allt bara gick sämst (ovanligt x) ) men så pallade jag verkligen inte, så jag gav upp och tog upp vk för att försöka sluta tänka..hittade ett fint korsord ba yes! skojsskojsskojs... .okej första ordet .. Filmpris.. tänka* tänka*tänka*  ne jag kommer inte på det.. emmy? nobelpris?  ne, 

Tanja:  Magdalena hjälp mig! filmpris?
M: ....
Jonas: haha,*skriker ut ordet*
M : *garvar lite lagom sådär*
Tanja: ne nu far jag hem.


missing lite me
I used to have these things..
I believe they are called dreams..
Somehow they got lost..
Think I want them back now..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0