AJJ!

ajajajaj!  min hand :'(  Jag vet inte om jag stukat den eller faktiskt brutit den :( men det gör skit ont .

.stukad  
Tur att de iaf va vänsterhand.. då lider jag inte lika mycket. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade höger x) Smärtsamt! jag fick låna ett typ handledsstöd av Nenan .. känner mig som mamma.. surt läge.. men de får jag väll ta.. Jag vette fasen vad jag har gjort egentligen .. tror jag stödde mig på den när jag ramlade sen typ sov jag på den x) på ett golv.. 








Det va fest hos ida och de va riktigt trevligt faktiskt :) jag gillar min klass grymt mkt ^^  vi har endå bäst sammanhållning.Fast de va lite surt när jag och Natalie skulle hem.. bussen kom ALDRIG! så vi bestämde oss för att gå/springa till nästa busshållsplats x)  men de blev som de blev och vi stack in på statoil för att Natalie skulle få sin älskade Ben&JerrysicecreamSen så blev det att gå till stan.. Vi gick över cykelbron och sen så va de juh lite detaljer där.. men min sko gick iaf sönder när jag halkade på bron men jag föll iaf inte ;)

Nydala va väll som de va...men härligt att Nike kom:) hejhej Hon har juh som flyttat till götebort och shit nu så ^^  men vi tar väll och hittar på något till veckan :)


Sammanfattning:

* Min hand är trasig..AJ!
* Min sko är trasig :(
* Alla va typ sura på kvällen :(
* Men de va spännande x) 
* SP2b är bäst :D  och..
* Jag ramlade inte av bron ;)


Nu är det bara det trista kvar.. imorgon har jag Matte + Natur prov x( hatar de! men de är bara att ta de.. dags att plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0