Det vankas höst och Du får ofelbart nåt underligt i Din blick

Jag kräver en förklaring..


ögonbrynetHAHAHAHAHAHAHAH xD
T: ..Det är något fel på mina ögonbryn...
F: men så är mina med..
T: men vafasen det ena är juh högre upp och jag har huvudet rakt , fia titta!
F: hahaha ja men de är så
T: .. hrm..okej..  vi har antagligen ryckt för mycket.. Du har rätt igen fia.. 
F: Japps , kom du på det nu?
T: nä... igår kväll..


varför finns det en gul skylt som det står 122 på vid laboratorvägenshållplats.


Fick träffa Fia idag :)  Det var skojs..


Fråga: Om du såg någon gråta på bussen ... skulle du säga något/göra något då?


som blondin
Jag tror inte Du förstår allt som Du säger om det vackra i misär






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0