Eiiiiiiih

God kväll, Jag har så grymt tråkigt så att jag sitter här en lördag kväll och skriver, eller ja inte bara det jag fixar min nya mp3 också ^^ Är superglad över den, min förra gick bara sönder och jag var redo att ge upp x)  jag använder seriöst min mp3 varje dag! så ni kan bara tänka er x) men nu fick jag en ny ^^ nu skall jag bar förstå mig på den också x)

clas ohlssons


Idag var jag på Nydala(Kfum) kfum bild    och det var adjöskojs för Tina, Synd att hon slutar men det var roligt idag iaf ^^ Nästa helg blir det extremt ledarhäng :D Tagga ^^ och hoppas Nike kommer :) Ska absolut jobba på vilse i skogen nästa sommar <3 kanske jobbar stefan också och det blir juh skoj :D haha ^^

Imorgon skall jag vara duktig och jobba på kyrkan ;P haha men har ni tråkigt så hör av er.. x)  Jag och Fia kom juh fram till att vi va bortskämda x) har typ aldrig tråkat på en lördag förut x) och nu tråkar vi juh bara för att vi är för lata för att fara någonstans.. men men imorgon som sagt ^^

Tanja

Allt var då inget och inget var då på riktigt.
. Om ifall att idag vore imorgon och igår vore imorgon med..
5,6,7 eller 5,4,3 det kunnde varit år..
Att leva,dö,överleva,vara det är många val

By  Tanja




jag måste skaffa ett par vinterskor...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0