( ..)

Okej bara sådär inom parantes

Tanja kan:
Slå en knut på en godisnappsring med tungan x)
nappar asså ingen fake knut utan en riktig på ring 

en riktig knut knut!!

Fia kan :  Köra bil till å-hem
fin bil  Hon va asså grymt kool :O Hur skillad som helst! 


kom nyss hem från Fia's Philip :)  Vi såg på Superhero movie den va endå bra x)  Fia är gryyyymt bäst! Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.


är söt
Onödigt babbel för dom som undrar..
okej för att ta ännu en parantes .. Som dom flesta har märkt ( och påpekat ) så nej jag mår inte så super duper bra nu, Vilket inte är så konstigt med tanke på omständigheterna..men de är sådant man får ta, Det händer hemska saker varje dag i världen och ja det är förjävligt mkt ph1 ( phett surt läge )  men inte mkt jag kan göra åt de, Jag hatar att folk ska behöva va sjukt,svälta,lida,dö men mest av allt! absolut mest av allt så hatar jag när människor som älskar varandra inte får vara med varandra,Det värsta med hela den här klishen är att det är superduper vanligt!  Det finns någon överallt som av någon helt kruppad anledning inte är med den människan dom älskar, People! tänk! min lärare sa faktiskt att dom som lever längst är dom med en livspartner, jag kan förstå att man oroar sig men grejen är att ni(dom flesta ) känner juh mig! jag klarar mig! har jag alltid gjort..jag är bara väldigt passionerad.. men jag är konstruktiv och försöker så no worries..  det kan verka hopplöst men även dödsdömda har överlevt. Ni måste bara försöka förstå hur det känns... Fia (såklart) sa det mest tröstande någon någonsin kunnde säga.
Fia: hur är de?
Tanja:  sisådär.. saknar honom..
Fia: mm..Jag kan förstå de..

Om jag fick utrota en känsla så skulle det vara just den känslan som vi får när vår själ gråter. Jag önskar så gärna att jag skulle kunna radera ut ALLT lidande i världen.. men det är väll dags att börja någonstans..  Så tack för att ni bryr er.. men om ni ens hade/har en aning om hur det känns när ens väsen skriker emot en.. så skulle ni förstå att det inte finns så mkt man kan göra åt de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0