Hon säger: Ta aldrig något förgivet.

volontär
Vet ni vad jag vill göra?! 
om man känner mig så kanske man gör de ^^ Jag vill fara utomlands och jobba som volontär :) http://www.ciu.se/vara-utbyten-nyheter/8/ Fick ett mail av gustaf nyss och åååh vad jag taggar! men men jag måste väll gå ut gymnasiet först.. aja bara 2 år till typ ;P sen då :D
 Wiie jag har hittat något att brinna för ^^fire

Det vet jag iaf att jag tror på, Alla har något som dom brinner för, Alla behöver brinna för något.Jag vet också att jag brinner för kärlek och att du var min låga även om du gick på sparlåga under en tid så försvann du aldrig! men vatten släcker eld.. 

Shit vad tråkigt det blir när man väntar på ett mirakel, Visst finns det saker att göra ..man kan juh som alltid fara någonstans.. men utan dig känns allt så vardagligt..jag har väll bara inte lärt mig att leva med det än..

Fia och Jag hade väll grymt skojs igår, Vi gick ut med larry och kröp runt i gräset x) Det va iskallt och jag gjorde en frostängel, men jag har alltid skoj med Fia så de är som inte ngt nytt direkt. Fia drar juh iväg till Piteå?  eller ja ngt sånt där skumt ställe iaf och då tråkar jag juh. Ne även om jag älskar Umeå så tror jag att det ska bli härligt att få fara iväg ett tag.

Jag ska fara till Mikaela mikaela 
Jag vill bara stanna egentligen .. bara sätta mig ner i kylan och sitta kvar där tills de antingen känns bra igen eller tills jag bara inte orkar mer. But, No more!  jag hade tänkt vägra ;) Så imorgon far jag med Fredrik och Matias( MiQas bröder,jätte snälla^^ ) Till MiQa. Hon är ren godhet.  så på något vis tror jag verkligen att hon sprider ljus,så om all enkelmattematik stämmer så kanske MiQa kan göra mig glad igen.



I watch the walls around me crumble
 but it's not like I wont build them up again
 so here's your last chance for redemption
 So take it while it lasts cause it will end

And my tears are turning into time
I've wasted trying to find a reason for goodbye
 I can't live without you
Can't breathe without you
I dream about you, honestly tell me that it's over
cause if the world is spinning and I'm still living
 It won't be right if we're not in it together
tell me that it's over



flodhest

Du kanske fattas,men jag finns fortfarande kvar..här inne någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0