i would give up bananas

bananas
Psykologi,Tänka..usch x) Tagga lördag ;P men jag undrar jag hur det blir.. måste ta cykeln.. så att jag kan ta mig fram och tillbaka..men ikväll så får vi se om jag lyckas dra med fia..annars tråkar jag väll x)  värt att tråka idag och stressa imorgon.

hos nenan och nonas
Nu kommer visdomsorden här,
Palla självmord! Det är dumt,dumt,dumt och bara dumt!
Om man verkligen ville ta självmord så gör man väll bara de.
Man sticker väll inte bara iväg till någon och frågar hur man ska göra!?
När jag och Fia gick i 8:an gjorde vi lite eftersökningar ang. droger och självmord,
Vi fann då den svenska självmordsguiden.Heeeeelt stört!
pallar inte, Vi är 17 år! Jag vet att livet suger och att de är sämst IBLAND! ..bara IBLAND!
så nu vädjar jag till allmänheten att sluta gnälla om självmord.


och man säger ALDRIG! till någon annan att man tänker ta självmord pga dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0