Jag glömde bort att blinka

Det gör ont i mina ögon för jag glömde bort att blinka...

Sitter och dricker te och försöker ta mig för att plugga samhälls.. prov imorgon. Det var på något vis jobbigt att stiga upp imorse men jag tog mig till skolan. Var allmänt ..inte jag.. men imorgon skall jag ta och fixa lite grejer. Tror jag skall försöka befria klassen från shakespeardramat.Själv så har jag inget emot att spela upp det men jag har sympati med dom som inte vill.Jag är kamratstödjare.. tydligen snäll. Känns bra men endå + att jag fick höra att jag var smart :) känns juh liksom också bra. Att vi är kompisar känns väldigt bra.. men de känns lite trist att du inte vågade hälsa på mig...Allt sånt här påverkar mig,Det känns så meningslöst.. jag är smart nog att tenta bort hela gymnasiet men det går inte för det saknas en bit av mig..känner mig som en trasig kärra .. typ rullar fram i bra fart ser en nerförsbacke och ba wohoo så lossnar ett hjul och nu står jag här.. Saknar en bit av mig.

synd

JagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMig
JagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarDIGJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMig
JagSaknarMigvJagSaknarMigvJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMig
JagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMigJagSaknarMig


arbete
Jag gillar verkligen min inriktning:)
 På samhällskunskapen så skapade
 Jag,Natalie,Sanna och Ida (förövrigt grymt härliga tjejer)
 Ett eget land ^^  Grubien!  woho!


Nu måste jag försöka plugga.

Sluta aldrig hoppas,
Sluta aldrig le,
Sluta aldrig önska,
Under kan juh ske,


fin bear





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0