Jag väntar jag väntar..

HAHAHAHAHAHAHAHA

hmrf!

Fia säger:  men sug på min blogg du bara !

Jag ska inte skriva så mycket..men måste klaga lite x) såg på sing a long och det enda jag såg var ett rosa fluff :( okej jag gillar kakor.. jag och M käkar mumin kex.. fia käkar mumin , ne men asså ärligt... fattar inte hur sånt där går till!



Jag tror jag måste skratta x) M är här, Vi sitter och ser på film.Så snor hon min dator.. så alla som har hört något läskigt från mig på msn här är den skyldige.

mmmmm fin




aja iaf så kollar jag över på datorn och ser att fia skrivit så där :O wiiiiierd!

LOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOV



asså endå min klass <3  helt wierd att en låt gjorde mig glad..

Du springer aldrig ifatt,
 när jag väl är där jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent att säga som det är

bakelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0