Jah....

Okej........  öhm...... .....                ............ okej? ...

10.000.000 sen jag bloggade! (ja jag är gammal)... Tanja hon bloggar.. .och bloggar... och bloggar.... och pluggar... och blogggar.... . 3 g'n?
Men men får väll ta ikapp eller ngt..

Ok vilken lögn?! jag kan aldrig ta i kapp och jag kommer aldrig att kunna det för att jag inte är så intresserad av att skriva om min vardag.. även om det är typ roligt att läsa i framtiden!..

Men men .. .hur ser min vardag ut? ...
hjärtat mitt, Tanja, stress, läxor, konståkning, TOP MODEL CYKLE 1,2 ,3,4,5,6,7,8,9, osv?!?! .. HAHA
Har alltså helt seriöst fastnat på top model!? .. jag greppar inte..

Jag sitter och surfar www.surfthechannel.com... En mycket bra hemsida?!  och så har jag maraton med mig själv och tittar på top model? .. tkr att det är rätt intressant, precis som alla andra tjejjer .. förmodligen.. eller itne alla.. men nästan.. :S ... Har fastnat på hemsidan för att jag inte själv har möjligheten att titta på top model på tv.. plus så är det bara den nya top model som är på tv.. dom gamla är roligare.. eller ngt .... SKIT SAMMA?!

Oj oj vad jag har stressigt.. och jag blir mer stressad... eller jag var stressad... och alla som har sett mig ett tag så har jag haft exemutslag... inte kul inte kul... spec när jag inte kan göra ngt åt det.. MEN nu är det BORTA?! :D :D *hurrra för deet!?*

well well.. som ni ser igen eftersom jag typ aldrig bloggar så blir det en halv bibel?!.. oj oj...  men men.. åter till mina .. innersta tankar? ..

hrm.. idag... hade vi svenska prov... Svenska suger?.. varför får man inte prata som man vill... världen skulle bli mycket roligare och missförstådd då? .. skulle man juh kunna sitta och skratta åt när man är ensam en natt...
Påtal om natt.. jag sov dåligt inatt... riktigt dåligt.. låg och typ tänkte på hur fint väder det skulle bli nästa år i Januari...
Påtal om väder.. bästa sättet och ta sig ur en riktigt knepig situation .. typ pinsam tystnad eller dylikt.. det är endå och snacka om väder.. den brukar jag dra... - Det är fint väder idag!... Oavsett väder... eller om man är intresserad av det. Visst det är vuxen poäng, Men det funkar.. ALLTID! jag kan garantera er det!..

Vuxen poäng är ngt man samlar åt sig för att sedan bli en fulländad vuxen.. typ.. koka kaffe åt sig på morgonen.. vuxenp. (hur mycket poäng det är det vet jag inte, det kommer aldrig på tal...) eller typ kolla på stryk tipset? .. Jag vet inte men allt som kan tänkas vara vuxet...
Tanja och M har kommit på Mamma p.. samma sak men man samlar p. genom att göra mammiga saker... varför jag alltid vinner vet jag inte... Tkr att det är fett orättvist?...

AJA! kram kram .. nu ska jag återgå till mitt beroende och titta på top model with tyra banks cykle 2 episod 4! .. hejs!

Kommentarer
Postat av: apah

HAHAHAHAH xD asså tror typ att man måste vara införstådd i dig för att ÄLLLLSKA dina inlägg x) klockrent säger jag!



mamma poäng!

2008-10-20 @ 17:52:06
Postat av: apah

ofta jag pluggar...

2008-10-20 @ 17:52:37
Postat av: zara

om man spelar bingolotto varje söndag har man då skrapat ihop något slags vuxen poäng eller räknas det mer som ett töntpoäng? :P

2008-10-20 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0