Och så var vi där igen! ...

.... jag kommer aldrig att vara en aktiv bloggare?! ... aldrig?! ..  Jag förstår inte varför?..
Det är ganska ofta man har sagt till sgig själv ba "Det här ska jag ändra med mig själv... bla bla bla bla"...  Och det blir så här |--------------| mycket av det? ... så det är lika bra att erkänna det! JAG kommer aldrig att bli en aktiv bloggare! Nu tänker säkert ni: Fia , det vet du inte! För tänk om...

Och jag tänker: tänk inte ens tanken! det går verkligen inte! även om man inte ska vara så negativ mot sig själv och så vidare...
Men egentligen så beror det på vad som kallas aktiv! ... för om det är ngn som påstår att ett inlägg per halvår är aktivt! då är jag .,... oh vill inte ens tänka tanken! men men .. Sj anser jag att de som är aktiva är typ.. Tanja, eller mer! ... OJ oj oj .. inge sparande på krutet där nej!

Shit pommes vad jag tänker mycket... lite som i scrubs.. (nu har jag hjärnsläpp, att komma på vad han heter är mycket svårt...) det skulle vara coolt.. .. eller bara allmänt schizofreni... men å andra sidan Varför inte?

förra inlägget skrev jag om vuxenp. och då fick vi en modig kommenterare  som frågade om bingolotto? .. vuxen p eller allmänt töntp. ... .. Alltså ärligt, jag tkr att bingolotto är kul! .. skulle bara säga det för att lätta på trycket i  mitt hjärta! .. jag tror att det är mer vuxenp. det är som .. vuxet och skills att hålla koll på över .. 200 siffror samtidigt, checka upp vilket nummer det är på skärmen, gissa vad det blir för nästa nummer, hålla koll på att grannen inte fuskar, behärska dig sj att inte fuska, glo på gumman på andrasidan som har 5x brickor mer än dig och lyckas göra exakt samma sak som dig och... sist men inte minst (OK, tvär avbryta här?! MIn dator morrade jusst och vibrerade?!... 8| ) att sitta och hålla sig för att man har självklart glömt att gå på toa innan...

På tal om kommenterare... (ni som har orkat?! läsa igenom min 2/3 bibel idag) det är inte många som gör det? .. man måste typ vara R-kvalla kändis för att man ska få mer än 10 kommentarer!? ..  och det är vi juh alla! ... (citat ut en klasskompis mun) - NOT! [nnaaaat] ...

Oj oj Nu är det lov.. :].. väldigt härligt! ... på tal om inget? .. käre tanja sa till mig att det var välldigt lustigt för henne att läsa mina inlägg för att dom är så klockrena.. men det är bara de som känner mig mycket mycket väl som kommer att tycka det.. dvs tanja..Jag vet faktiskt inte om Phille läser detta? .. :S... aja, grejen med mina inlägg är att jag är typ.. seriös... men antar att det kan vara mycket lustigt också... sitter såhär   framför datorn när jag skriver inläggen... och varför min text nu blev grå och understruken är ett mysterium för mig? .. med tanke på att jag bara infogade bilden och inte ändrade ngra inställningar på texten ... men jag orkar verkligen inte bry mig!.. hoppas att detta ordnar upp sig tills nästa gång!..

kram hejs! < vad fan? nu är texten normal igen?!... aja.. :S ...  ha ett mycket trevligt lov! :D

P.S.. Bilden är från den mycket berömda ...(pil ner).. bilden...


Kommentarer
Postat av: nästan som phille fast tjej...

HAHAHAHAAHA du är så jävla spec!

2008-10-24 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0