Tiden läker ALLA sår? ?

There's not one thing
That I'd rather do
Than stop the world and dance with you

Var ledig idag och kände mig hurtig ^^  Tvättade och städade, Sedan for jag till IKSU och tänkte träna men när jag sprungit i typ 5 minuter ringde Fia så jag drog till stan och träffade Fia,MiQ och Elin :) skulle handla men de gick sämst så jag råkade köpa 2 balsam istället för schampo x) men sen stack vi till station och fickade^^  grymt mysigt.

Somethin' in your eyes, makes me wanna lose myself
Makes me wanna lose myself, in your arms
There's somethin' in your voice, makes my heart beat fast


åt tacos med fia

Fia och MiQ  var här i helgen, Det var grymt roligt. Käkade Tacos och det va mys sen så spelade vi spel och bara var ;) Fia fixade min frisyr ..
Tanjas frisyr


Även om allt känns väldigt jobbigt just nu så känns det bra att dom finns.Det känns liksom bra att veta att man fortfarande kan skratta. Det enda vi inte riktigt kommer överens om är att "Tiden läker alla sår"

Tanja: Det gör den
MiQ : Det gör den inte
Fia: Det gör den ibland..
Tanja: .. Det bara måste vara så.. det bara måste de...

ledsam björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0