will cuddle for food

Haha!   Jag och Akky försökte juh rädda klassen men fasen heller!

så länge gick det tills jag skrev..

min handled mår bra nu :) Jag har däremot mysabstinens.. på gränsen till desperat! inte riktigt okej x)

help..

i cuddle for food


FyFasen va härligt med lov!!! Taggar så sjukligt överdrivet mycket! Bara svenska prov kvar och de pallar jag endå, jag ska sova..sova..sova och..SOVA!

Sov hos Nena och Nonas igår, De dög :) Vi käkade pizza och jag fick massage.. men de va curry på min pizza så jag kunnde typ inte käka :( me då fick jag smaka av M :)


Cristine säger att jag måste köpa kläder...

fin svart trajagrå tröja utan ryggfina grå jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0