Dagens ungdomar..

HELG! YES!
fina
Jag tänkte på en grej... när slutar man att var glad? asså jag menar inte haha oj vad roligt glad, jag menar thihih! så där så att det känns i magen...

den första gång jag såg på dig
och kände hur du såg på mig
då föll allting jag trott var sant
jag vet du kände lika dant
du var så vacker då
som nått jag aldrig kunnat nå
och hjärtat slog ett slag
för vad förlorad dag

Jag menar varför inte vara så dära överlycklig hela tiden..varför nöjer man sig med att "det kunnde ha varit värre" när det kunde ha varit bättre!  man ger upp innan man ens prövat.. ännu värre är det när man ger upp fast än man vet att om man bara gjorde så så skulle man bli så mycket lyckligare.Ungdomar skall juh va hurtiga och fulla av energi, Känner mig som 90 när jag sätter mig i soffan med min te kopp och bara svarar "de duger" ," jag överlever" "sisådär"  "bra" .

och för den delen vad hände med att vara kär. PÅ RIKT! att verkligen bara villja skutta av lycka ;P  Karoline är iaf så kär ;P..Jag saknar det... Jag är såååå glad att jag har Fia :) .. Hon är verkligen ljuset i mitt liv..

För att inte tala om snällhet varför är man inte snällare.. om man kan så varför inte vara snäll miranda
Jag menar det kan väll inte skada. Jag blev jätte glad när Pernilla sa att jag var jätte snäll ^^  De är liksom mitt mål, Det är inte så svårt men det gör en stor skillnad så people! VAR SNÄLLARE!


Mycket plugg blir det i helgen... ska försöka plugga in lite repliker också..
 juliet
O yes.. i'm Juliet!


men det blir nog roligt tror jag :)

Där drömmar blir till verklighet där väntar jag på dig fina

ajg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0