Imagine it..

Sjuk.. Feber.. mysig x)
Nbsk i helgen..
Aja jag får väll typ skylla mig själv.. va och tränade fast jag inte borde xD



Det här är babbel

Vet du vad.. Jag kan tänka mig en framtid.. Jag kan endå se, Att en dag någon gång kommer jag att klara mig. Jag kommer plugga klart och skaffa ett jobb,Bygga ett hem och så småningom få ett barn..jag kan tillochmed se mig själv klara av det som min mor aldrig gjorde.. och berätta sagan om kärleken,berätta om fåniga crushes... om riktig kärlek som inte alltid slutar bra,om lyckliga slut och om sånt som inte går att förklara ..om oss... Någon dag... Någon gång så ska jag klara av det..någon gång så ska jag berätta allt ..Någon gång så skall jag skriva en saga, Den kanske har ett olyckligt slut , Den kanske inte är som den ska, men någon gång så skall det skrivas en saga.. sagan om oss..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0