Jag har inte alltid funnits där men jag har alltid varit din!

du är allt


I guess this is what I get For wishful thinking.



Sov hos Fia och vi hade lite photoshot.kamera Grymt vad den tjejen är duktig på att ta kort, På rikt! Vi har friluftsdag idag men eftersom jag inte har någon såndära användare så vete fasen vars jag ska, Fick svar från läraren 20 minuter efter att jag skulle ha varit där! YES! men men det gör inte så mycket har rätt så mycket plugg att göra endå så.i en hög Skall nog sitta hemma idag och dricka tekopp och plugga tills Fia slutar ^^ För hon är inte bara bra på att ta kort hon är också typ bäst på matte så förhoppningsvis hjälper hon mig med det





jag som fotoDagens ungdomar har alldeles för mycket komplex.
Don't go trying some new fashion
Don't change the color of your hair
You always have my unspoken passion
Although I might not seem to care

I don't want clever conversation
I never want to work that hard
I just want someone that I can talk to
I want you just the way you are.
I said I love you and that's forever
And this I promise from the heart
could not love you any better ....

I love you just the way you are. jag är mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0