'Love is what makes you smile when you're tired.'

Hejhejehejehej,

Vi är less.

Så här är de nu att jag har levt ett liv liksom mitt liv, Fia har levt ett liv liksom sitt liv men sen så finns det vårt liv, Det som började när vi blev kompisar. Så under vårt liv .. ;)

*****Män som har gjort hål i öronen är bättre förberedda på giftermål.
 De har redan upplevt smärta och de har även köpt smycken.****

Jag sitter/ligger och pratar med Fia och skriver. Gina Tricots hemsida stör mig x) Den är extremt jobbig.men jag blev ganska sugen på att fara och shoppa^^  Ska nog dra med Fia imorgon :)
fina



***Män har högre kroppstemperatur än kvinnor. Om elementen slutar fungera på vintern kan det rekommenderas att sova bredvid en man. De är som portabla värmeelement som snarkar.***

Imorgon är det svenska kursprov. Det känns som att jag har koll men bara därför kanske jag är helt borta.

****'Love is what makes you smile when you're tired.'
Terri - age 4 ***

-Vad är det för likhet mellan en delfin och en man?
 Det sägs att de är intelligenta, men ingen kan bevisa det.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jäääättemycket för den sista om män och delfiner ;)

2008-09-24 @ 21:49:22
Postat av: Sabina-16 och mamma

Tjååne ;D

Näe, har varit massvis med tjaffs här hemma osv, känns bara allmänt jobbigt allting nästan!

Allt utom Leon :)

2008-09-26 @ 20:16:29
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0