Och sagan fick det slut den skulle ha..

usch..sämst...palla...

Okej om jag är otrevlig eller allmänt osocial så ta det inte personligt..


.
ledsen björn bild

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
 för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

O jag somnade den natten
i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria
men det visa' sig dagen därpå att jag hade gjort fel
när jag gav dig en gloria
Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon
 och dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick där ifrån



Fia är sjuk och det är sämst! Karolin är sjuk och det är sämst! Emma kommer inte längre och det är sämst! Min moster kommer kanske dö och det är sämst! och jag gör tydligen alla ledsna och det är sämst! men värst av allt är endå att jag inte kan göra ett skit åt det! inte ett dyft!  Jag har alltid kunnat göra något, Jag vet inte hur men ALLTID! blödande sår och brustna själar jag har varit där och jag har klarat det. but..

tanja

not anymore.....
inte nu..
inge mera...
de går inte..
men du får inte..
så vad gör man då..


Jag skall liksom vara den mest cyniska människan på hela jorden och inte ens det kan jag göra som jag ska... jag hade en teori som jag sa till Filippa..

. det kanske finns en plats någonstans långt borta..dit alla överlyckliga själar försvinner när dom inte orkar nå mera..


boom



 Catch-22 is a term coined by Joseph Heller in his novel Catch-22, describing a false dilemma in a rule, regulation, procedure or situation, where no real choice exists. In probability theory, it refers to a situation in which multiple probabilistic events exist, and the desirable outcome results from the confluence of these events, but there is zero probability of this happening, as they are mutually exclusive.



http://apah977.bilddagboken.se/p/show.html?id=273574236&directlink=1










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0