Vad är det för datum idag

You've found hope
You've found faith,
Found how fast she could take it away.
Found true love,
Lost your heart.
Now you don't know who you are.

It's a secret no one tells;
One day it's heaven, one day it's hell.
It's no fairy tale;
Take it from me,
That's the way it's supposed to be.
bear gummi


Jaja.. hemma nu, Var sjuk idag.. ooo shit vad drygt det kan vara vissa dagar.. men men life goes on ...i guess.. Var på stan med fia och micka igår ^^ , Vi va på megazone och hade skoj.Jag är juh bara så bäst på mc..och bara såååååå sämst på dansmatta xD  Jag ville se Ugly Betty men de går inte ikväll :S varför vet jag ej x) aja skriver ngt mysigt och skojsigt imorgon.

en bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0