As NAJS! :D

Ah... Hej igen! :D efter typ 10 timmar! .. det gick bra med Pilates.. men kände att det inte riktigt var tillräckligt för mig utan skärpte till mig och gick ut och power walka.. Och SATE vad det var jobbigt! :P Hahah

Sen efteråt var jag ute och övningskörde med pappa! :D Det gick faktiskt hyffsat bra ska jag säga.. vi körde till sjukhuset och då fick jag snilleblixten! Efter 3 dagar med osocialt liv..  Jag vill vara med Magdalena och Elisabeth.. Tog kontakt med Magdalena.. och det slutade med att jag hängde med Magdalena, Jim och Kalle! :D hos Jim  då.. har aldrig vart där men det var Jätte fint! ^^  Vi åt lite .. fick höra på jätte fin musik som Jim och Kalle spelade.. och så spelade vi tv spel! :D M.m.. stor trivdes! :D

Så därför har jag inte riktigt kunnat vara aktiv med bloggen idag.. :D Men och andrasidan så känner jag mig super nöjd med dagen då jag äntligen fick träffa lite trevligt folk! :D



Så atm.. Är jag Hur GLAD som helst! :D


 
Ja .. men hoppas bara jag inte har missat Tanja och Philip.. De lovade nämligen att logga in på msn.. Fast.. med tanke på vad klockan är så.. Har jag nog missat det ja.. well well.. Jag VÄGRAR att det ska deppa ner mig!

Men men .. ja det vart inte att sy klart klänningen.. Det får bli imorrn ist.. hoppas jag ;P eller så.. ja :P Ah vi får se helt enkelt!

God natt gott folk! :D Och GLAD PÅSK! :D

Puss på Philip och Kram till Tanja & MiQ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0