Den du!

haha ;P all the way from England..

De fanns internet här X)  spacat nog, jag ska berätta mer om mitt äventyr när jag kommit hem till Sverige annars finns de en risk att jag snackar lite svenglish x)

Kom nyss tillbaka från hajk!  så nu ligger jag i min säng och väntar på nenan och de andra som gick (vi kanotade)
England är såååå sjukt vackert kan inte sätta ord på det, vi klättrade upp på ett berg och nedanför oss låg guld och gröna ängar, bokstavligen! det var fullt med lam och vi vandrade genom fårhagarna i strålande solsken!

nästan lika vackert som vår prinsessa som vi ( jag,p,H,J, m.m.) saknar till tusen!

aja, hörs i sverige ;P

åh juste! nu är jag 18 (A) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0