God morgon! :D

God morgon! :D idag fick jag sova ut.. nästan.. Mina gigantiska fönster släpper in all ljus i världen.. dvs jag vaknar ensåndär solig-dag väckning.. Klockan 06.45 på morgonen.. Som tur så kunde jag somna om igen ^^.. Så jag är faktiskt välldigt utvilad! :D

Tog en morgon promenad med larry också. Mycket skönt men mammas stövlar började skava mot hälarna..Ush..
Dock så kände jag att inte power walk idag.. Det är för slaskigt! det är ingen roligt :(.. Så därför ändrar jag min Testa nya motions fomer till Pilates! :D Så ska kolla upp lite ovningar! :D Jag har faktiskt kört pilates förr då jag tränade som messt med konståkningen.. Jobbigt som satan men det formar sin kropp mycket smalt och spänstigt .. Så för er tjejjer som vill träna men inte bli Beef/musklig? Testa Pilates! :D Rekommenderar!




Visst så ser det lite underligt ut.. Men låt er inte skrämmas av det! för lovar! Man får en underbar kropp!

Dock så efter lite erfarenhet så är det faktiskt inte så jobbigt precis då man börjar med pilates.. Men det beror på att man inte gör rätt de första gångerna, utan det är först lite senare kroppen fattar själv hur man ska göra.. För då man faktiskt gör rätt.. Då känns det! :)

Det är faktiskt de flesta modeller som tränar Pilates..och för att ni ska se lite vad det handlar om så lägger jag upp ett youtube klipp åt er! :) :D Se och lär av modellen Lorie Baker!



 Ifall ni hade tänkt att testa Pilates.. Så har ni lite "börja- tips" här ^^


Så vi ska se hur det blir med det X) :D

Håller juh på att Sy min klänning också.. Det var meningen att den skulle bli klar igår..Men det blev inte så ..så det blir sista rycket idag :D ^^  Ska ladda upp lite bilder på den också sen senare ^^ :D

Hejs! :D
Synes senare! Puss på Philip och Kram till Tanja och MiQ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0