Grattis till mig :)

Idag har jag  namnsdag ^^

Just nu sitter jag på skolan och har hål ;P Ikväll så bär det av mot sthlm...och England!  kanske kan skriva då för annars blir de nog gaaaanska tråk att åka buss ;P
har fortfarande ganska mycket att fixa innan ikväll x) har inte packat klart än för mina kläder hade inte torkat klart imorse ;P måste köpa en såndära konstig adapter eller vad de nu än heter x)  och typ packa klart :)  men ska nog försöka få sluta lite tidigare så att jag slipper stressa.


Jag ska nog inte köra bil... skulle försöka köra med mamma igår.. allt gick bra jag körde 2 meter sen fick jag panik.. .jag fattar inte x) jag va typ rädd att bilen skulle sprängas?! de kan bero på att den nya bilen ser likadan ut som den gamla fast blå... och man blir nog ganska skrämd av att se en bil brinna upp x)

På söndag fyller jag år, men eftersom jag är i England då så kan ni juh låta bli att smsa om ni inte är rika x) om ni nu inte har halebop :) then sms away! ^^ all mänsklig kontakt uppskattas ;P
cake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0