Hrm.. Kanske!.. ;)

Hahah Jag insåg att det faktiskt måste vara svårt att veta vem som skriver ibland.. När det inte står ett namn liksom mer än typ apah och fia i kategorierna.. Måste styra upp det tror jag.. på ngt sätt så ska det nog .. gå.. ;) och jag tror jag vet hur! :D

Iallfall så är det Nu jag Fia som skriver.. Jag sitter hemma här I Regninga Vår Umeå och Tanja är på väg mot England.. Sitter förmodligen på ett flyg som ska mellan landa i Köpenhamn.. :) då har hon varit i Danmark också! :D Kommer ihåg när Jag var där.. Vi drog till Legoland.. Jätte mysigt fakstiskt! :D kanske inte ungdomsstället nr 1 men endå! :D Imponerande byggnader! :D

Snart är det Påskafton och jag har fått 1 st ägg av philip som han har målat alldeles själv! :D tycker deen är jätte fin med abstrakta naturfärgade mönster.. och ett hjärta.. ! :] (ska inte visa nu.. kanske på senare..vi får se, philip kanske inte vill :) X) ) .. Den ska jag tydligen krossa på påskafton.. vi får se vilken överasskning jag får.. Gull :* ..
 :] .. jag tycker faktiskt den var skit söt.. den var ovanligt liten också för att vara ett vanligt ägg.

Alltså smink.. Alla som ska sminka sig tycker jag att borde gå en grundkurs på hur man faktiskt sminkar sig.. Som tex. Jag har inget emot  personer Goth/emo stoil. Men de borde lära sig lägga kajal/ögonskugga rätt, så att det blir snyggt.. Jag vet inte, det känns som att  vissa  inte riktigt har fattat det där riktigt ordentligt..  Fast om det är meningen så visst:)  .. Men jag inbillar mig endå att deras  såkallade "smink idol" kanske är Marilyn Manson (Rätta mig ifall jag har fel!).. Men han kan och andrasidan faktiskt sminka sig! :) Cred till honom eller hans personliga stylist? ;P



 


Jag själv kör på välldigt naturligt.. Personligen tycker jag att Den som i sig kan sminka sig så att det inte ser ut som att den faksitkt har sminkat sig och ser fortfarande så förbannat fräsch ut.. Den kan sminka  !Hahah Grammatiken där?! :P Well well ni förstår vad jag menar .. I hope :D! Btw.. visste ni att jag aldrig använder maskara... Men det var onödig fakta.. jag kan förklara ngn annan gång X)


Det var ett par rörmokare här också.. Hrm.. Hahah Jag har juh en toa Intill mitt rum.. Dvs man måste gå igenom mitt rum för att komma dit.. Och jag precis som alla andra tonårs flickor i min ålder har det välldigt stökigt..

WELL ..JAG BJU!
 ;) Hare  bäst.. Nu ska jag fixa lite innan  min klipp tid! :) Kram



Puss på Philip & Kram till Tanja och MiQ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0