I'm trying not to think

Okej , så jag orkade alltså inte cykla hem emellan.. helt okej, va på stan med Fia

Men tror ni inte att mötet varar tills klockan 22:30 .. så självklar orkar jag inte cykla hem nu heller.. kanske är bra för mig iof.. syster gör gott..Imorgon blir det tal och har jag tur så slutar jag 10:20 :) känn på den du! då ska jag hem och sova/knarka vitaminer så att jag orkar stå upp och fara till nenan.. just nu känner jag att jag verkligen inte skulle ha farit .. om de inte vore för att de är typ till mig x)


Jag är så sne och trött på hela världen just nu så ta inte åt er.. för att citera Fia
- Jag skulle ha exploderat

suger ibland

Det fick mig verkligen att tänka.. jag menar vad händer när man exploderar? för jag tvivlar lite på de där med blod och hjärgegga överallt x) ..intressant natur lektion idag.. vi gjorde tvål och höll på att typ dö?  hha ne men gasolgrejsen typ började spruta lågor så flank blev nervig x) Varmt och soligt idag, helt okej.. känner endå att sommaren är påväg :)

// Tanja



trött







Du har så lätt att stampa sönder,
när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek
där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt
att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen Du ringde,
så jag börjar nog förstå
Ja, snart är allt i tystnad bortglömt
 Stackars dumma "lilla mig"
 Ja, en dag försvinner jag ur Dina ögon,
 som en svår och jobbig grej..

Svår och jobbig grej - winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0