ja..

Kul va.. Jag skriver igen. ..

Lär jag väll göra under påsklovet också..  Då kommer jag nog att motionera för att slippa tänka på allt skit som finns runt mig.. Ärligt talat så, visst jag är rädd för snöplogen, men just nu så känner jag att den gärna skulle kunna komma och ploga bort allt.. Som en fin liknelse så sitter jag inne i en snö hög och kvävs. Och jag som var så himla glad över att det äntligen har kommit lite sol och börja töa. Då snöar det självklart!..

Egentligen, varför beklagar man sig offentligt? det är typ för att tycka synd om sig själv.. typ som jag gjorde nyss.. Jag lättar mitt hjärta inför helt okända personer som kanske kan läsa denna blogg bara för att jag ska berätta att jag mår skit atm.. som om jag inte har berättat det för mina närmaste? Jo det har jag, men har inte riktigt fått mina förväntade reaktioner av vissa..
 Och det kanske är det som gör det så skönt att beklaga sig till okända för att man inte förväntar sig att man ska få någon som helst reaktion. Så egentligen kanske det läskigaste med att beklaga sig i en blogg eller något är inte att vem som helst kan läsa den, utan snarare de som man känner kan läsa den.. förstår ni hur jag menar?
Så.. alla som känner mig ignorera vad jag har skrivit hittils och så läser ni bara restrerande.. ok?

Nästa vecka torsdag så ska jag klippa mig och fixa min frisyr.. taggar det.. Har inte riktigt tyckt om mitt hår på sista tiden..Ingen kommer se det förutom möjligtvis M, för hon är den enda som inte drar till england..
Men har endå styrt upp det i förväg med en massa produkter.. Bland annat natt inpackningen som går på reklamen atm..
 



Sjukt jädra värd!.. Rekommenderar att testa! Garanterat..







Ja.. några fler som kanske är små efter i olika skolarbeten? .. Jag tror att det är för första gången som jag någonsin har seriöst vart riktigt riktigt less på skolan .. Även om Midis äger så...

Well well.. nu har jag iallafall  gjort mitt jobb som en jobbig tonåring och aldrig gått och lagt sig innan klockan blir lite för mycket.. eller något.. Hoppas att ni har det bra..
God natt folk.. Dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0