Japps.. nytt inlägg igen! :D

Jah.. Gick ut med min älskade hund Larry.. och alltså.. Det snöar? .. det snöar som om det vore i början av december..Tråkigt.. Men av någon anledning så har jag kollat upp vädret konstant så det blir juh varmare. Hoppas bara att det blir ett sådant köre som man kan ta fram moppen och faktiskt behålla den framme hela tiden.. Saknar sommaren..

Jag har snart sytt klart mitt projket, klänningen. Och jag är fasiken förvånad själv över hur bra det faktiskt blir.. :)
men vi får se.. den är juh inte riktigt klar än.. men har målet att göra klart den idag.. :D

Imorrn så ska jag testa ett nytt sätt att motionera.. Power Walk! :D ska dra ut med larry och verkligen testa om det fungerar.. efter tidigare erfarenheter till att gå mycket snabbt till bussen vet jag att det har en viss effekt.. men att verkligen Köra ett pass på riktigt.. Nja det ska bli intressant! :)
 Vad jag saknar Philip Och Tanja...

Man blir nästan deppad när man tänker på att liksom.. förr var det bara att ringa då man varlite små uttråkad.. Man visste att de var i stan! .. Men nu.. då hör ingen av sig.. och man vet att man inte kan ringa.. Men det är lugnt.. Bara 5 dagar kvar! :D och för varje sekund så blir deras varsel i england kortare och då blir jag glad! :)

Puss på Philip & Kram till Tanja och MiQ
Har de bäst Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0