Nice! Mode!

Japps. ... Ok egentligen borde jag bara gräva mig ner i en Kulturhistoria rapport men.. Så sitter jag här och kolla upp en massa nya kläder.. Drömmer om min klipptid imorgon! :D (bilder kanske kommer!) Och så min allmänna fresh-up-weekend! :) Ska bli välldigt skönt, dock så är jag lite rädd över att bli sällskapsjuk.. Men det har jag minsann planer för också! tänkte ta upp en massa gamla kontakter och knyta lite nya band! Tyvärr så får man juh inte så mycket tid till det eftersom man prioriterar andra först.. Som Philipp & Tanjaa & MiQ +skola och så vidare .. .. Men nu när de har rest iväg med en massa KFUMare och lämnat mig ensam.. Till och med MiQ är borta i Strömsund.. Ngn som känner igen sig i min situation?

Men som sagt så ska jag ha kul för det! Kollade precis upp en massa skit snygga kläder som jag desperat ska försöka ha pengar för! :D

Byxorna känner jag lite |  En sådanhär topp har jag själv.. en liknande..
 vill ha.. ....  |                                                              

                                                                   Mys    | Yes, Jag ska ha den här! .. :)
                                                                            | Tror att den är värd.
               


Well well.. Nu när jag har mode-nissat mig klart lite så .. X) Ska väll ta itu med kulturhistorian.. så jag får Lov på riktigt! .. :D .. hejs med er!
 Puss på philip och bamse kram till tanja som är på g till myndigheten! :) :D Ni får komma ihåg att gratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0