Please believe that I tried my best to forget you

but the memories keep flooding back like tears

ping

yes, ledig idag^^  stackars bildare som måste gå i skolan, men dom har nog skojs iaf hoppas jag..jag skulle liksom lätt byta x) känner inte alls för att göra prov idag..det är superfint väder! jag vill slappa.. ganska surt att sista dagen på lovet är den första dagen som känns som lov x) har suttit och pluggat så att det är suddigt framför ögonen..men det skall bli riktigt roligt att träffa allihop igen :) har saknat er sp2b <3

så nu ska jag ta en cykeltur till systeryster så att jag får andas lite luft x)


Honestly I didn’t mean to cry so hard
 the heartache was pouring in like rain
I didn’t mean to show I care
Honestly I didn’t mean to laugh so loud
but it just sounds so absurd to say that you want me
Say that you need me after everything you’ve done
Really truly I didn’t mean to hurt you
 I just thought that maybe now
 We’d have better luck the second time around
Its always better the second time I hear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0