Tralalalalala! england här kmr jag!

Hejsan :) det är full sol ute^^

Jag for till MiQ igår och det var trevligt,trevligt  som alltid :D jag vann i blitz! men sen blev de väldans sent så jag fick sova där :) vilket också var väldans trevligt, förutom att jag och MiQ har 0 tidsuppfattning...först satt vi på station och fika .. vi gick dit 5 ;P sen va klockan 7 x) men sen!

då ringer min älskade systeryster :) och berättar att jag ska till england! :D UNDREBART!  har varit så avis på att alla far utan mig för att jag är för liten :( men!  nu är jag med i nydala styrelsen( också väldigt roligt ^^  me (L) nydala! ) så jag får! :D :D:D:D:D
england

yiipppiii :) har nyss haft tema arbete tjofs :) var också trevligt^^ kände mig seg imorse men jag blev faktiskt riktigt glad :) taggar sönder england, fast jag är sjukt nervös :]  kommer känna mig liten x) och på onsdag så bär det av :O så sen när jag kommer tillbaka är jag 18 :O de går undan! ;)

nu har vi natur och jag förstår..inget alls x)
men jag ska nog försöka planera för lördag istället :) hoppas på film,mys, trevliga pratstunder och bara bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0