trött..

Jag är så otroligt trött på allt just nu. Vill som inte riktigt röra på mig eller prata med någon.. utan bara sitta och titta. Värst är det med dem som känner mig bäst. Kanske för att dom vet hur jag har det atm och det resulterar sig bara att jag blir arg och irriterar mig på saker och ting.. Inte medvetet.. det bara blir så.. Lättast är det faktsikt då jag är på skolan, det är ingen som frågar mer än är du trött? och faktiskt menar är du trött? .. inte frågor som man brukar få är du trött(vill du prata om att det kanske inte alltid fungerar som man vill, det är lugnt jag finns här för dig vi tar oss igenom det här tillsammans eller  jag vet att du har haft det jbbigt men det är lättare ifall du pratar med mig förklara för mig vad du känner och tycker precis just nu.. )?

Det är inte fel på såna frågor som bara menar väl.. jag syftar väll bara på att jag inte orkar svara, kanske snarare inte vill.. för det blir bara dålig stämmning av det.. och därför irriterar det mig.. Så även om jag är välldigt social person av mig så vill jag nog vara för mig själv faktiskt. Det ska bli skönt att inte behöva göra en massa eller anpassa sin vardag efter folk.. Passa tider och förklara för besvikna folk varför man kommer sent.

Jag är ledsen ifall jag har sårat folk men jag har personligen typ gått in i väggen.. så jag orkar helt enkelt inte..

In för Lovet! :D
På lovet ska jag leva livet! :D Jag har massor av planer!  Jag ska....
  •  sy klart min klänning ( inte så mycket kvar!)
  • jag ska måla klart K-ung..
  • Fixa min frisyr! (jag har tid på torsdag)
  • Leka med min underbara hund Larry
  • blogga
  • styra upp mitt rum
  • SOVA
  • Sova
  • sova.... < Behövs...
Det är endå inte så himla mycket... inte så mycket så att det är för mycket för att ens orka börja och ta tag i..  Ska bli superkul! Jag kommer att vara aktiv i bloggen.. då jag äntligen har lite tid! :D ni ska få se min klänning .. min airbrush och.. ja massor.. :D hur kul som helst.. HOppas ni andra också ska få ett toppen lov! 
Kram hare bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0