hade jag dina vingar,då flög jag iväg och försvann..

Det här med lov är härligt, fast än jag är oduglig när det kommer till att bara sova hela dagen.  Ne idag har jag sprungit på stan med min mor och imorgon blir det nog en sväng förbi Nydala...

Fia målar hela dagarna, och vad hon målar får ni nog veta snart ;)


Hennes hud minns dina händer
än blossar hennes kind av din kyss
och hennes läpppar minns dina läppar
för jag hörde henne tala i sömnen nyss
 och hon sa allt det där hon ständigt förnekar
 hon talade om dig och om era vackra lekar
hon sa passion av det slaget är en nåd som drabbar få
det är en nåd att få sån kärlek
och ett brott att låta den gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0