Sen då?..

Det är verkligen sjukt mycket snö här...  skojar inte liksom..






på något vis så är det ganska ro givande.. det går som inte att stressa för snön faller vilket som .. Har en såndär tung dag idag så snön passar mig prefekt.

Jag undrar varför vi är så desperata egentligen. Det verkar som att alla i min närhet fått ett ryck av behov av närhet. Det är kanske bara avsaknaden av sommarens alla kramar.. men på något vis så plågar det mig.

Jag tror inte folk förstår hur svårt det kan vara att krama någon. Att luta ryggen mot en total främling. En kram kan göra en så sårbar eller värre.. få en att hoppas.

Jag förstår att man vill ha värme i vintermörkret men till vilket pris?

Just nu känner jag att allt är som en dålig tv-serie x) du vet när det är typ 4 huvudpersoner och alla råkar ut för olika problem som alla har samma budskap. Så antar att vårt budskap skulle vara att se personen bakom leendet, Bara för att någon säger att allt är okej så innebär det inte nödvändigtvis att det är de...

Det är helt sjukt vad folk kan göra på grund av "kärlek"..


All my bags are packed, I'm ready to go
I'm standin' here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye

But the dawn is breakin', it's early morn
The taxi's waitin', he's blowin' his horn
Already I'm so lonesome I could die

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go


'Cause I'm leaving on a jet plane
I don't know when I'll be back again
Oh, babe, I hate to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0