Snö

Igår var det begravning, det var fint men trodde inte att jag skulle gråta så mycket..  har sovit och sovit.. sen sovit lite mera.. de känns som tungt i luften.. men det är väll så det ska kännas.


For och lekte lite med "kusin" Tindra igår kväll. Skönt att slippa tänka och leka med typ världens häftigaste fyra åring!  hon kan läsa, fasen heller att jag läste när jag var 4 x) först lekte vi med bilar och bakugan sen blev de barbies och fotboll ofc!

Det är sjukt mycket snö här och jag önskar att jag hade mer energi, blev väckt av en mindre "kusin"  imorse som skulle ut och åka pulka... klockan 7 på morgonen?!?! .. när steg man upp klockan 7 för att åka pulka!?  ne jag valde att sova.. 

aja, skriver väll mer på min sjukligt långa bussresa hem... saknar er!

haiwan.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0