Tiiiigerkaka

Trött,Trött men ändå duktig.

Har nyss städat mitt rum,tvättat och duschat. Nu ska jag skriva klart min priju fördjupning "Barnets bästa" .

Snart bär det av till Polen :) Har räknat så att huvudet blivit blått men imorgon ser de ut som att det blir av att boka resan. Känns riktigt bra faktiskt. Idag så redovisade vi vårat projekt och jag insåg hur mycket vi har hunnit. Vi är visserligen tvungna att hinna så mycket men det känns ändå bra.

Zara & Tanja
=  Duktiga flickor.


Igår bakades det för fullt med Ida&Akyolan Vi gjorde Tigerkaka och Kladdiga muffins. Blev jätte gott :)




Ska skriva lite nu sen blir de välförtjänt fika :)

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

By Luzifoo

Känner mig riktigt mys idag faktiskt.. leka teddybjörn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0