Always knowing we're gonna be fine

Haha ha ha..  ha .. ha .. ha ...  spanska kan ta sig.. t.o.m matte gick bättre idag .. Tapper försök..

Shit va läskigt de va i helgen :/  va typ ensam hemma och de brukar endå va okej , men fasen så scary :O
först hör man ett ljud, (äsch bara inbillning)
sen ett till ( öhm..okej..)
 sen en gång till liiite högre! ( då flyttar man in i ett hörn och ringer syster yster! xD

Så först sov jag hos M, haha sjukt skoj ( skämt som inte ska skrivas här men M vet..) jag är juh knäpp på riktigt ibland , tur att ni slipper se de x)

Nästa dag så fick Fia va hos mig :] de va skoj..hon ägde ut mig i monopol och sedan tvingade hon mig att räkna matte :( men sedan blev det iaf att baka och göra pizza :) lätt värt.. innan Phlipp kom och Fianappade henne x)

Nu är de PriiiJ :) så jag ska lyssna :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0