Bellatrix ;)

När stormen har lagt sig, vars tar man vägen då?

 For till skolan idag och det var helt okej :) Fast blir juh bara less på samhälls läraren..  -.-' Hon kom juh såklart fram till att vi skulle ha samhälls idag... fast än hon sa förra gången att vi itne skulle ha de, vi har endå inget att göra.. jobbar endå bara med de där FN grejset, och eftersom internet dog på skolan så kan man juh endå inte göra ngt där.. usch less! .. hon gör väll sitt bästa i guess.. :/ men endå! .. Fia ska ut på äventyr idag så ska bli skojs att få höra hur de går.


Jag tror nästan att det är meningen att de ska va något, när man är tonåring liksom.. att det nästan är meningen att det skall hända något som får en att tvivla på sig själv och sin egen existens.. för hur kan man annars vara säker om man aldrig ifråga satt den. En väldigt lång promenad skulle behövas.. skulle nog vara väldigt lättande..


men för tillfället blir de nog HP .. konstigt att jag itne läst ut den än, men inte så mycket kvar nu så..fast de är nog endå mest för att jag måste ta pauser x) Min rädsla för death eaters är för stor x) när man seriöst fruktar att de ska hoppa ut en ur garderoben så har de gått snett ngnstans x)


Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0