I'm ok

Hemma nu, Klarade mig.. men de skärde( ja jag vet !)  upp mitt finger! sjukt läskigt, men Fia hade sympati så de blev frasses sedan. Hon är nog lite perfektionist x) Vi skulle förbi apoteket för att hämta ut min medicin så satt vi och pratade så reser hon sig upp och går fram till en hylla där hon rättar till en av förpackningarna x) hahah klockrent x) jag vill ha de på film! Sen hade vi lite intressanta disskutioner när vi väntade på bussen 8+8+1 = ? x) åh vad hon är bra endå ;P


mys

Jag är förövrigt på världens myshumör!  sjukt..  kom hit och mys med mig :]  kanske är för att de är så kallt ute och jag är inne i värmen x) kan också vara för att jag är jätte seg och min hjärna typ har stängt av x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0