Jag vann

Bowlade igår, de va skoj :) för jag vann juh såklart! ;)

Idag är Fia,MiQ och Fia's pojke på stan och hugger snö, lyckades juh svimma idag också ( börjar bli less..)  men men då fick jag iaf en chans att hälsa på mina hurtiga snöhuggare, Duktiga är dom.. nu skiner solen fram så ska nog fara förbi där en gång till lite senare tror jag :) mmm.. lakritsnappar .. 

jag är lite deppad och de är ingens fel så försök att inte ta åt er så ska jag försöka att inte smitta av mig..


min klass är verkligen bäst.. vill som bara att ni ska veta att jag uppskattar er mkt :)

snuggle

Idag skulle jag nog behöva ta de lungt och typ se på film.. tror nog de blir så ;P När alla typ endå ska bort och Fia är på stan så passar de bra ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0