Jahaja...

 Så var det dags igen.. ett nytt blogg inlägg! :D heh.. ok tänkte inte skriva så mycket mer än typ... det är 01:45 på natten..
Tanja har typ somnat och jag ligger här och redigerar bloggen.. HEHE.. den blir nog bra tillslut.. hoppas jag ! :D

Igår var det alla Hjärtans dag! en fin men eendå lite ovettig dag.. Jag menar ska man behöva en dag för att säga att man tycker om en person är det ganska fånigt... det är juh sötare att få veta det på en dag som är vanlig än en dag som det är meningen att man ska säga såna saker..... Så i Finland kallar man det Alla vänners dag.. då står vänner i centrum. Tror jag... det  var länge sen man var där :)..

Saknar min Philip.. Har en jätte söt bild på honom och mig på mobilen men var lite för lat för att ladda över.. sry.. :P

Och nu går det en film som .. äh vet inte vad det är.. han går med en kritvit kostym iallafall! ... Krit vit.. vitt är fint på vissa, det enda jag kan få ångest över är tänderna... tänderna blir himla gula när man bär vitt.. lite synd ja.. Men bli inte avskräckt av att bära vitt.. som sagt, vitt är fint! :)

Jah... ok nu så bör jag nog sova... Och så blir det! kram God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0