me need a hug

mmmmhmmm.. kom hem 18:30 idag.. de säger väll rätt så mkt x(

 missade min tandläkartid också för vi va tvungna att stanna kvar på skolan tills vi gjort klart den där FN resolutionen, och eftersom de har hänt ganska mycket idag så stängde min hjärna av.. på riktigt.. tyvärr people i'm not kidding..  så sorry om jag sa konstiga grejer eller va allmänt goofy..  hade snökrig med Rasmus och ja de säger ganska mycket, har även en fin prick på kinden.. morr*

 ne men de blir väll så.. är så stört trött och mysig just nu.. vill typ bara krypa in under en filt och se på film.. men måste göra ngn slags middag först för är ensam hemma x) Sen måste jag ta tag i FN grejen för jag har noll koll.. sorgligt nog x(

Efter en sånhär dag då man bara känner sig less,trött och slut .. säger jag bara .. Me need a hug!


cozy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0