Munchkin

ojojojdå :) ska sova för klockan är 02:40 och jag ska upp tidigt imorgon , men med risk för att jag inte minns ngt imorgon så tänkte jag bara flika in lite :)

 * Va hos Bävrarna och spelade Munchkin :) skojs! Va iof en massa andra typer där med men jag överlevde x)
* Sov hos Fia ( ROLIGAST EVER! :D jag lipade av skratt när Fia nös )
* Köpt en fin klänning och sprang på stan med Fia
 *Haft ett filosofiskt samtal med en totalt främmande människa :)


 * Du ska se att de fixar sig, och tills de gör de så finns jag här för dig!
Sanduryeptry


 Nu ska det bli härligt att sova i min alldeles egna säng för första gången på ett tag..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexander och Elisakatt

Vilka random bilder du lägger in :o



Elisakatt hälskar mjaaaau..



PS: det är varmt i datasalen

2009-02-03 @ 12:04:27
URL: http://elisakatt.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0